Have fun in the Dells!

Els dies 15 i 16, van ser el meu torn per anar a Wisocnsin Dells.  La veritat es que es una ciutat realment espectacular perque miris on miris hi ha anuncis de les atraccions que pots trobar al voltant de la ciutat, anuncis dels diferents restaurants… es una bogeria.

El dia a les Dells el vam comenc,ar amb “Wizard Quest” una aventura magica on a traves de la resolucio de preguntes basades en la observacio de l’entorn haviem d’anar aconseguint gemes per poder alliberar als mags de cada un dels quatre elements: aigua, aire, terra i foc. A mes, aquesta gent canvia cada dia les preguntes del joc, aixi que cada dia es diferent. Tambe hi ha un limit de temps per trobar als mags i si elsalliberes a temps la recompensa es encara mes gran. Nosaltres no ho vam poder aconseguir aixi que no se quin hauria estat el premi, pero segons el nombre de mags alliberat guanyaves un tant per cent de descompte en els productes de la botiga de records.

Despres vam dirigir-nos cap a Mt.Olympus, un parc aquatic que alhora es parc tematic. Dos en un. Vam estar-nos a l’hotel Roma, un hotel realment impressionant ambientat en l’epoca romana, amb les parets crema, recordant el color de la sorra i unes habitacions enormes. Nomes arribar vam decidir baixar una estona a remullar-nos als parcs aquatics i a la nit vam baixar a provar les muntanyes russes del parc i vam posar a prova les nostres dots de conduccio al karting. El dia 16 el vam passar tot el dia al parc aquatic, tot i que com haviem quedat enamorades d’una de les muntanyes russes, vam tornar-hi aquell mati.

La tornada en cotxe per sort va ser mes curta del que esperavem i es que ningu podiem amb les nostres animes. Ahir, com no podia ser d’altra manera vam fer un dia de relax complet. Pel mati vam anar a visitar el germa de la Lassity i amb ell i la seva mare vam anar a esmorzar per celebrar l’aniversari de la Lassity que va ser al juny. Per la tarda vam fer “siesta” i mes tard em van oferir anar a una fira que es feia a Whitewater, pero no tenia gaire ganes de sortir i vaig quedar-me a casa. Tot i aixi, aprofitant que estava sola, vaig sortir a passejar una estona pel veinat.

Avui anirem a veure una desfilada, i despres toca preparar-se pels proxims tres dies, que seran prou intensos:  visita al poble d’en Joey, Mall of America i la Clinica Mayo…

2 pensaments sobre “Have fun in the Dells!

1. I et vas estar viciant al skype, tambe ;P xDDD Que guai tot el que has passat *-* Jo vull fotooooos!!!!!!! I espero que aquests dies tu pasis la maar de be O<! XD

2. Hooooooooola wapa que be que t’ho estàs passant!!!!!!!!!
    perdona per no escriure abans però amb el trasllat….
    passa’t-ho be però recorda d’anar amb compte amb els wisconsenyos, je, je.