The windy city: Chicago!

Dijous vam sortir aviat de Baraboo per fer front a tres llargues hores de viatge fins a la capital de l’estat d’Illinois, Chicago. És una ciutat realment increïble. Gran (o enorme), plena de gent de diverses cultures, botigues a tot arreu, gratacels altíssims i un trafic boig.

Vam anar a dinar a “Mike Dikta’s”, un restaurant famós de Chicago on hi han anat molts personatges famosos del món de l’esport. Després vam anar a la “Hancock Tower”, un dels gratacels més alts de Chicago des d’on hi ha unes vistes precioses de tota la ciutat. Al vespre vam anar al “Boat Tour Chicago Sunset”, un viatge pel riu i part del llac Michigan durant la posta de sol. Va ser molt bonic veure la ciutat de Chicago des de l’aigua i anar escoltant les explicacions dels edificis i curiositats més importants. Ja de nit vam anar a sopar a una pizzeria. Chicago és famosa per haver inventat les pizzes de massa gruixuda que poguéssin menjar-se amb forquilla i ganivet però nosaltres vam demanar-ne una de normal. Finalment vam anar al luxós hotel al centre de Chicago on vam assegurar-nos que ens truquéssin al matí i vam anar a dormir.

Al matí, abans de d’anar cap a l’aeroport, hem passejat durant una estona per Michigan Avenue i la Ohio Street Beach on ens agradaria haver portat els banyadors i tenir temps per gaudir de la platja i el sol a les aigües del llac Michigan.

2 pensaments sobre “The windy city: Chicago!

1. Que guaiiiii *-* Jo pensava que era un vol directe desde America fins a Europa i luego Espanya (o fins Madrid i luego Barcelona..); però veig que ha sigut molt més interessant que això *__________*!!!!!!