Dimecres 26

Bon dia Vilassar! Avui ha estat l’últim dia. Ens hem despertat amb ganes d’arribar a casa però una mica tristos. Les famílies ens han acompanyat a l’escola per despedir-se de nosaltres. Ha estat molt emotiu i una mica dur ja que hem compartit aquests 21 dies amb elles.

Avui només hem pogut fer una hora de classe perquè el bus ens ha vingut a buscar aviat per tal d’arribar bé a l’aeroport.

Un cop a l’aeroport, hem tingut molt de temps per dinar i tafanejar.

Ara ja som a casa després d’una hora i mitja de vol, on hem reflexionat sobre el que ha estat per nosaltres aquest viatge.

Tot i tenir ganes de tornar a casa per veure la família, els amics… Ens haguéssim quedat una setmana més. Ha estat una experiència única i espectacular. Estem molt agraïdes d’aquesta gran oportunitat que ens ha donat l’ajuntament de Vilassar de Mar. Irlanda és un país magnífic i la gent molt agradable i amigable. Sempre que poden t’ajuden amb un somriure a la cara. Dóna gust trobar-se amb persones així quan has d’aprendre una llengua, ja que ho fan tot més fàcil.

Marta Rios Bisquert.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s